SAMSUNG GALAXY J7 ŞİKAYET VE SORUN ÇÖZÜMLERİ

SAMSUNG GALAXY J7 ŞİKAYET VE SORUN ÇÖZÜMLERİ

Samsung Galaxy J7’de oluşan tüm hata ve sorunlarınızı bizler ile paylaşarak, sorunlarınızı daha hızlı halletmeye ne dersiniz?

Bu sayfada sadece sorunlar değil cihaz ile ilgili merak ettiğiniz her şeyi bulabilirsiniz. Cihaz için merak ettiğimiz ve sık sık sorduğumuz sorular ile başlayalım.

  • Samsung Galaxy J7’yi nereden satın alabiliriz?

Cihazımızı teknoloji mağazalarından ve e-ticaret sitelerinden kolaylıkla satın alabilirsiniz.

  • Samsung Galaxy J7’nin işletim sistemi nedir?

Şuan yeni yeni popüler olan Android Lollipop (5.1.1) versiyonu kullanılmakta.

  • Samsung Galaxy J7’de hangi işlemci kullanılmış?

8 çekirdekli Octa-Core 1.5 GHz ARM Cortex-A53 işlemcisi bulunuyor.

  • Samsung Galaxy J7’nin hangi renk seçenekleri mevcut?

Beyaz ve siyah renk seçenekleri mevcut.

  • Samsung Galaxy J7, 4.5G alt yapısını destekliyor mu?

Ülkemizde kullanılmaya başlanacak 4.5G alt yapısını desteklemektedir tabi kide bu özelliği kullanabilmek için sim kartınızın da 4.5G uyumlu olması gerekiyor.

  • Samsung Galaxy J7’nin bataryası ne kadar?

Çıkarılabilir 3000 miliamper bataryası bulunuyor.

  • Samsung Galaxy J7’nin kamerası kaç megapiksel?

5 MP ön kamerası, 13 MP arka kamerası bulunuyor.

  • Samsung Galaxy J7’nin ne kadar Bellek(RAM) bulunuyor?

1,5 GB belleği bulunuyor.

 

Oluşabilecek herhangi bir sorunu lütfen aşağıda bulunan yorum formundan bizlere gönderin, en kısa zamanda sizler için sorunu çözebilecek fikirler vermeye çalışacağız. Lütfen unutmayın burada vereceğimiz herhangi bir bilgi varsayımlar üzerinden değerlendirilmektedir. Oluşan teknik aksaklıklarda lütfen cihazınızı kurcalamak yerine teknik destek ekibine gönderin veya sorun çözümüne odaklanmış kişilere ileterek yardım almayı sakın unutmayın.

"SAMSUNG GALAXY J7 ŞİKAYET VE SORUN ÇÖZÜMLERİ konulu haberimizde Teknoloji Haberleri olarak sizlere SAMSUNG GALAXY J7 ŞİKAYET VE SORUN ÇÖZÜMLERİ ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda SAMSUNG GALAXY J7 ŞİKAYET VE SORUN ÇÖZÜMLERİ ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

Technosfer Haber Merkezi
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 33 YORUM
  1. Zeliha dedi ki:

    Merhaba telefonum j7 primum dustu ve sisti daha dogrusu egri duruyor yardimci olurmusunuz

    1. Furkan YURDAKUL dedi ki:

      Teknik servis ile görüşüp cihazı bir gönderseniz iyi olacaktır.

  2. Emrah dedi ki:

    J7 normal kulkaniyorum suanda telefonda devamli internet H+ ‘ dan H ‘a dusuyor… iki uc dakika sonrada internet komple kapaniyor kendiliginden..sonra 5 dakikaya geri geliyor internet..bu sorun neden abilir acaba..simdiden yardiminiz icin tesekkurler.

  3. Ramazan Güler dedi ki:

    Clash of clans oyununa girdigim zaman sol üstte yeşil işaret geliyo oyundan cikiyo

    1. Ramazan Güler dedi ki:

      Clash of clans oyununa girdigim zaman sol üstte yeşil işaret geliyo oyundan cikiyo telefonuna virüs bulasmıs olabilir mi?

  4. Medine dedi ki:

    Samsung j700f kullanıcısıyım son güncellemeden sonra şarjım %100 doluyken şarjdan çekince anında %95’e düşüyor. Bu sorun nasıl düzeltilebilir?

    1. naturel_man dedi ki:

      benim telefonumda aynı %100 şarz oldu diyor şarzdan çıkarınca %97 yada 96 ya düşüyor.
      SM_J700F model

  5. Muharrem dedi ki:

    Slm 2016 j7 cihazimi 2 yldir kullaniyorum gelen bir mesajla mayista kapanacagini yaziyor ben cihazi internet uzerinden aldi. Faturam var ne yapmam lazim acaba firma kapatmis ise ne yapabilirim

  6. Mehmet dedi ki:

    Görüşme sırasında çalınamaz j 7 düz

  7. ümmühan dedi ki:

    galaxy j7 2016 kullanıyorum. telefonum nete girerkn çok yavaşlıyo ve sayfaları yükleme işlemi bazen oldukça uzun sürüyor. yürk telekom 4.5 G uyumlu simkartım. kendi operatör netini bile bazen çok yavaş algılıyor. wifi leri de tabi

  8. Mustafa KARADENİZ dedi ki:

    İki hafta önce aldığım Samsung Galaksi J7 PRO herhangi bir darbe almamış olmasına rağmen çalarken kendiliğinden sessiz moda geçiyor. Bir de açarken bazen görüşme sonlandırılıyor. Neden olabilir yardımcı olursanız sevinirim.

    1. Eren Cem Gelbal dedi ki:

      Yazılımsal kronik bir arıza olması muhtemel, iki hafta önce aldıysanız almış olduğunuz yere giderek arızalı ürün olduğunu söyleyip ürünü başka bir ürünle değiştirebilirsiniz.

  9. Ramazan dedi ki:

    Samsung j7 kor video zil telefonun ses tonu az samsung başka telleri ile kiyaslama yaptığım zaman duyulmuyor bile

  10. Isimsiz dedi ki:

    Samsung J 5 ekranda gorusme surasinda calinamaz yaziyo nasil duzletebilirim

    1. Furkan YURDAKUL dedi ki:

      cihazı sıfırlamayı deneyebilrisiniz.

  11. Sabri dedi ki:

    Merhaba Benim Telefonum J7 PRO Ben Boyutu 1GB Üstünde Bir Oyun Oynarken Birkaç Dakika Sonra Oyun Durdu Diyor Bir Çözümü Var Mı Acaba ?

  12. Bilge dedi ki:

    Hiçbirşey yokken ( telefonla oynarken, ekran kapalıyken) ekran simsiyah oluyor ve resim seçilemedi yazıyor. Ben ana ekran tuşuna basana kadar da öyle kalıyor. Ne olduğunu bilmiyorum. Ve hafıza kartına fotoğrafları atıyorum. Ama hafıza kartını çıkardığım zaman fotoğraflar kayboluyor. (Ne hafıza kartında ne de telefonda. İkisinde de resimler olmuyor.)

  13. Deniz dedi ki:

    Samsung j7 pro telefonum görüşme esnasında çalınanamaz hatası veriyor..

  14. YAĞMUR dedi ki:

    telefona hiç bir şey inmiyor

  15. Şafak döngel dedi ki:

    Samsung j7 premium 2 telefon aldım 2ay falan oldu
    Son 10 gündür şöyle bir sorunum var.
    Tuş kilidini açınca google reklam videoları geliyor
    Konuşma esnasında da aynı şekilde oluyor. Bazen de görüşme bitince reklam videoları geliyor.
    Ne ettiysem sorunu çözemedim

  16. Deniz dedi ki:

    2 yildir Samsung j7 kullanicisiyim. Sarji dolu gozukuyo %30 a gelince kapaniyo.batarjasinin bittigini sanarak yeni batarya aldim ayni sorunu yeni bataryada da yapıýo.sorun ne olabilir

  17. Sabri köksal mayakon dedi ki:

    Samsun j7 preum telefon durup dururken zil sesi çalıyor

    1. Furkan YURDAKUL dedi ki:

      galiba yazılımsal bir problem, telefonu sıfırlamayı denediniz mi?

  18. Çağla dedi ki:

    Kesinlikle tavsiye etmiyorum j7 pro kullanıyordum4 gün once ekran sağ köşede morarma oluştu herhangi düşme vs bişey olmadi servise gönderdim. Bugün donduklerinde 625 tl ücret talep ettiler ve herhangi açıklama dahi yapmada sadece msjla aradigimdada servise ulaşamadım böyle rezillik hayatımda görmedim. J7 proların genelinde herkes aynı sorunu yaşamış. Yazık günah değil mi hatali ürünü piyasaya sürüp bide kullanıcı hatası diyerek musteriye kitliyorlar.. Samsung pişmanlıkmış hatalarını bile kabul etmiyorlar. Almayın aldırmayın…

  19. Serdar dedi ki:

    J 7 cire 3 aylık telefon kendiminsen donuyor kazanmıyorsa takı bataryayı çıkartana kadar sonra tekrar açmaya çalışıyorum 1 saat boyunca acilmiyo açma kapama tuşuna bastığımda cihaz 3 saniye ışığı yanıp tam acıkacakken kapanıyor ve tekrar bataryayı çıkartıp takmasam o 3 saniyede ışık yanmıyor ne yapabilirim sorun yazılımsalmi aça yardımcı olursanız sevinirim

    1. Furkan YURDAKUL dedi ki:

      fabrikasyon problemi olabilir. İSterseniz bir garantiye gönderin…

  20. Aliq dedi ki:

    Meseng da kameram aciken bir geri veriyorum resime bakmak icin mesengerda kameram kapaniyo nasil duzeltilir yardimci olurmusunuz ayarlara baktim cozemedim.
    Acik kamera ile serbes her yere bakabileyim

  21. Ibrahim dedi ki:

    Görüşme sırasında çalınamaz hataı veriyor. (Video açamıyorum , ses kaydedemiyorum) yardımcı olusanız sevinirim

  22. Ercan can dedi ki:

    Telefonuma clash of clans oyunu yükledim siyah ekran cikiyo onceden böyle değildi sonradan bu sorun cikti telefona format attim resetledim gene olmadı telefon modeli j72015 oyunu s3 mini ye bile yükledim acti bu telefonda acilmiyo onceden açılıyordu ama sonr dan oldu cvb verirseniz sevinirim teşekkürler

  23. kasım uluğ dedi ki:

    merhaba samsung j 7 tlefonum 3 yıllık şarza taktığim da ekranda (hiç fotoğraf seçilmedi) diye yazı çıkıyor

    1. Furkan YURDAKUL dedi ki:

      şarj aletinden fazla güç geldiği için bazı sistemleri uyarıyor ve hata mesajları görüyor olabilirsiniz. Şarj aletinizi bir değiştirmeyi deneyin.

  24. ender taykan dedi ki:

    samsung galaksı j 7 2017 model you tubede vıdeo ızlerken ses kesılıyor gıdıp geliyor. cozum lutfen

  25. Meliha dedi ki:

    Samsung galaxy j7 pro telefon kullanıyorum ama videoları vs. Açmıyo “görüşme sırasında çalınamaz diyo” neden? Nasıl düzeltebilirim?

teknoloji haberleri

teknoloji haberleri 2019

sorun şikayet

technosfer

otomobil inceleme

inceleme

sorunu

sorunları
kullanıcı yorumları